Kontaktní údaje, povinně zveřejňované informace, FORMULÁŘE
Dle Standardu ISVS pro zveřejňování vybraných informací o veřejné správě umožňujícím dálkový přístup
1. Název povinného subjektu
Obec Prštice
2. Důvod a způsob založení povinného subjektu
Územně samosprávný celek vymezen hranicí obce, spravovaný 9-tičlenným zastupitelstvem voleným z řad občanů. Má vlastní majetek, vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. Obec pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů, při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem.
3. Organizační struktura
Obec Prštice
POVĚŘENEC
GDPR
|
Zastupitelstvo
Ing. Josef Daněk starosta Obce
Josef Daňhel
Miroslav Dvořáček
Alois Musil
Petr Urban místostarosta Obce
Rostislav Slaný
Pavel Tichý
Ing. Milan Suchánek
Vladimír Veselý
KONTROLNÍ VÝBOR
předseda:
Miroslav Dvořáček
členky:
Hana Červená
Jana Gruberová
FINANČNÍ VÝBOR
předseda:
Pavel Tichý
členky:
Eva Dvořáková
Alena Kubíková
Mgr. Radovan Vrbka
|
tel. 541 218 333
|
rv@akreal.com
|
Obecní úřad
|
starosta
Ing. Josef Daněk
|
místostarosta
Petr Urban
|
referentka OÚ
Jana Kubíková
účetní OÚ
Kateřina Vaněčková
|
Správa vodovodu a kanalizace
|
starosta
Ing. Josef Daněk
|
místostarosta
Petr Urban
|
referentky správy VaK
Marie Minaříková
Anežka Urbanová
Jana Růžičková
odborný zástupce VaK
Ing. Jaroslav Babák
|
Pošta PARTNER Prštice
|
starosta
Ing. Josef Daněk
|
místostarosta
Petr Urban
|
poštovní referentky
Martina Průšová
Magda Salačová
|
Zřizované organizace a spolky Obcí:
Příspěvková organizace Základní škola a Mateřská škola Prštice – viz. www.skolaprstice.cz
Zásahová jednotka Sboru dobrovolných hasičů Prštice
Klub seniorů Prštice
4. Kontaktní údaje
4.1 Kontaktní poštovní adresa:
Obec Prštice
Hlavní 1
664 46 Prštice
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu:
Obecní úřad Prštice
Hlavní 1
664 46 Prštice
4.3 Úřední hodiny:
Od 1. 11. 2019
Pondělí
|
8:00 – 12:00, 13:00 – 18:00 hod.
|
Středa
|
8:00 – 12:00, 13:00 – 18:00 hod.
|
4.4 Telefonní čísla:
547 225 315 (kancelář obecního úřadu)
724 866 788 (starosta Obce)
724 962 570 (místostarosta Obce)
4.5 Číslo faxu:
Fax již není pro komunikaci využíván.
4.6 Adresa internetové stránky:
www.prstice.cz
www.stavebni-online.cz (veřejné zakázky)
4.7 Adresa e-podatelny:
Datové schránky – ID: vbganty
4.8 Další elektronické adresy:
(el. adresa starosty obce Prštice)
66petrurban@gmail.com
(el. adresa místostarosty obce Prštice)
(el. adresa referentky OÚ Prštice)
prstice@centrum.cz
(el. adresa účetní Obce)
5. Případné platby lze poukázat
Obec Prštice
Běžný účet: 165 618 554 / 0300 (banka ČSOB)
var. symbol místního poplatku za kom. odpad – 1340+číslo popisné domu vlastníka
var. symbol místního poplatku za psa – 1341+číslo popisné domu vlastníka
var. symbol poplatku za hlášení obecního rozhlasu – 3341
Správa vodovodu a kanalizace obce Prštice
Bankovní spojení: 203 141 7369 / 0800 (banka Česká spořitelna)
var. symbol úhrady vodného a stočného – číslo popisné domu vlastníka
Výše uvedené poplatky lze poukázat rovněž složenkou nebo uhradit hotově do pokladny v kanceláři OÚ v úřední dny
6. IČ
00282405
7. DIČ
CZ00282405 (plátcem DPH Správa vodovodu a kanalizace obce Prštice)
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů:
Aktuální rozpočty k nahlédnutí v rubrice Rozpočet na webových stránkách obce.
8.2 Údaje o rozpočtu
Aktuální rozpočtové výhledy k nahlédnutí v rubrice Rozpočet na webových stránkách obce.
Každoročně vyvěšeno na úřední desce při návrhu a schvalování rozpočtu, po svěšení k nahlédnutí v archivu úřední desky, případně k zaslání na základě žádosti o poskytnutí informace nebo k nahlédnutí v kanceláři Obecního úřadu, Hlavní 1, I. poschodí budovy zámku.
9. Žádosti o informace
Osobně v kanceláři Obecního úřadu Prštice I. poschodí budovy zámku na ul. Hlavní 1, telefonicky, elektronicky prostřednictvím el. podatelny, datové schránky ID nebo písemně na adresu Obecního úřadu adresa viz. výše uvedeno.
10. Příjem žádostí a dalších podání
Stížnost lze podat písemně, osobně, faxem nebo elektronicky – bez požadavku zaručeného el. podpisu na výše uvedené kontaktní údaje obce Prštice v jazyce českém nebo slovenském. Pokud nelze ústní stížnost vyřídit ihned, sepíše o ní správní orgán písemný záznam. Stížnost se vyřizuje nejpozději do 60 dnů ode dne jejího doručení. Žádost o informaci musí obsahovat tyto údaje: komu je určena, legislativní předpis, dle něhož se podává, jméno, příjmení, datum narození, místo TP žadatele, u firmy IČ.
11. Opravné prostředky
Při podání opravných prostředků proti rozhodnutí povinného subjektu občané postupují ve smyslu poučení, které je součástí každého rozhodnutí, včetně adresy, na kterou se opravné prostředky zasílají, a to ve lhůtě 15 dní od doručení rozhodnutí.
12. Formuláře ke stažení, odkaz
– Žádost o povolení výjimky z nočního klidu
– Žádost o přidělení čísla popisného/evidenčního
– Žádost o svolení k užití hudebních děl Ochrannému svazu autorskému (OSA)
– Žádost o kácení dřeviny rostouc í mimo les
– Návrh na zrušení údaje o místě trvalého pobytu
– Žádost o povolení připojení nemovitosti na pozemní komunikaci
– Žádost o povolení výjimky z nočního klidu
– Ohlášení k místnímu poplatku za komunální odpad, trvalý pobyt, rekreační pobyt – chata, neobydlený dům
Nové žádosti a formuláře ke stažení na konci této stránky.
Formuláře lze také vyzvednout v kanceláři OÚ Prštice, Hlavní 1, I. poschodí zámku.
13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
Viz. Portál veřejné správy na el. adrese http://portal.gov.cz v sekci životní situace.
14. Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
Ústava České republiky, zák. č. 128/2000 Sb. o obcích, zák. č. 500/2004 Sb. správní řád, zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, zák. č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím. Právní předpisy jsou užívány ve znění pozdějších předpisů a v návaznosti na předpisy prováděcí – el. adresa http://portal.gov.cz v sekci „Vyhledávání v zákonech“.
14.2 Vydané právní předpisy
Viz. webové stránky obce Prštice na adrese www.prstice.cz v sekci „Obecní vyhlášky a řády“
15. Sazebník úhrad za poskytování informací
16. Licenční smlouvy
–
17. Výroční zpráva dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
Každoročně vyvěšeno na úřední desce v termínu do 1. 3. za uplynulý rok dle § 18 zák. č. 106/1999 Sb. v pl. znění po dobu 15 dní, v ostatní dny na základě žádosti o poskytnutí informace k zaslání nebo k nahlédnutí v kanceláři Obecního úřadu, Hlavní 1, I. poschodí budovy zámku.
Ostatní výroční zprávy naleznete v archivu elektronické úřední desky obce na těchto webových stránkách.
Ostatní žádosti a formuláře ke stažení