Vidimace-legalizace, CZECH-POINT
VIDIMACE-LEGALIZACE:
Ověření podpisu (legalizace) - s sebou občanský průkaz nebo cestovní doklad, jde-li o občana ČR, a poplatek - 30Kč/podpis.
Ověření shody listiny s originálem (vidimace) - s sebou listinu a poplatek - 30Kč/str. Ověření shody listiny nelze provést u jedinečných listin, jakými jsou všechny průkazy, lovecké, rybářské lístky, vkladní knížky, šeky, směnky a cenné papíry, geometrický plán, losy, sázenky, rysy nebo technické kresby, cestovní pasy aj. Další informace obdržíte v kanceláři OÚ.
Přihlášení k trvalému pobytu - s sebou občanský průkaz, výpis z listu vlastnictví (lze vyhotovit i v kanceláři OÚ Prštice), v případě vlastnictví nemovitosti jiným vlastníkem jeho úředně ověřený souhlas s přihlášením (pouze při osobní neúčasti vlastníka), poplatek 50 Kč, dítě do 15-ti let zdarma. Nejpozději do 15 dní po zaevidování změny trvalého pobytu zažádat o vydání nového občanského průkazu na ORP (obec s rozšířenou působností - Šlapanice, Ivančice....).
Hlášení obecního rozhlasu - pravidelné v 11.30 hod., v úřední dny také v 17.45 hod., cena za hlášení v uvedených časech 24Kč, cena za mimořádné hlášení v jiném čase 61Kč, po ukončení pracovní doby nebo v so-ne 120Kč. Od platby za hlášení jsou osvobozeny ZŠ a MŠ p.o., spolky a místní dobrovolné organizace , lékařské a poštovní služby, smuteční události a další případy, o nichž rozhodne obecní úřad.
CZECHPOINT:
Výpis z katastru nemovitostí
(zpoplatněno - 1 strana 100,- Kč, další 50,- Kč)
Výpis z obchodního a živnostenského rejstříku
(k předložení IČO, zpoplatněno - 1 strana 100,- Kč, další 50,- Kč)
Výpis z rejstříku trestů
(s sebou průkaz totožnosti, poplatek 100,- Kč)
Přijetí podání dle živnostenského zákona
(ohlášení živnosti, ohlášení údajů nebo změn v živnostenském rejstříku, žádost o udělení nebo změn udělení koncese) - žadatel musí nejdříve vyplnit elektronický formulář (na portálu Hospodářské komory), odeslat ke kontrole údajů systémem RŽP, obdrží číslo tiketu a s tímto číslem navštíví pracoviště Czech POINT. Poplatek 50,- Kč)
Výpis z bodového hodnocení řidiče
(s sebou platný doklad totožnosti - OP nebo pas, v případě zmocnění ověřenou plnou moc, zpoplatněno - 1 strana 100,- Kč, další 50,- Kč)
Vydání ověřeného výstupu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
(tato služba je určena firmám, které se chtějí ucházet o veřejné zakázky. Požádat o výstup může kdokoliv, je nutné znát pouze IČO. Zadavatel zakázek je povinen výpis ze seznamu uznat, není-li starší než 3 měsíce. Zpoplatněno - 1 strana 100,- Kč, další 50,- Kč)
Podání do registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH
(registrace provozovatelů autovrakovišť pro evidenci vraků. Provozovatelé musí získat přístupové údaje do systému evidence vraků, které obsahují jméno a heslo. Vydání přístupových údajů se uskuteční na základě IČa a průkazu totožnosti). Pracovník provede registraci a vydání přístupových údajů, změny v přiřazení provozovny k uživatelským účtům, vygenerování jednorázového hesla k existujícím účtům. Zpoplatněno - 1 strana 100,- Kč, další 50,- Kč)
Výpis z insolvenčního rejstříku
(prostřednictvím tohoto veřejně přístupného rejstříku jsou zveřejňovány informace o dlužnících, s sebou IČo a základní údaje kontrolované osoby. Zpoplatněno - 1 strana 100,- Kč, další 50,- Kč)
Autorizovaná konverze dokumentů
(úplné převedení listiny do elektronické podoby a naopak. Tento dokument má stejné právní účinky jako ověřená kopie. Výstup převedené listiny se uloží na CD/DVD nebo je žadateli zaslán do “Úschovny”. Při konverzi z el. do listinné podoby žadatel přinese dokument na CD/DVD nebo požádá o vyzvednutí dokumentu z “Úschovny” - v tomto případě musí s sebou přinést potvrzení o vložení dokumentu do úschovy pro potřeby konverze, které obsahuje jeho jednoznačnou identifikaci)
Zřízení datové schránky, změna přístupových údajů
(s sebou doklad totožnosti, poplatek za opakované vydání přístupových údajů 200,- Kč).
Výpisy z kontaktního místa jsou určeny pouze pro užití v ČR. Pro užití listin v zahraničí a při požadování tzv. superlegalizace nebo apostilizace se výpisy mohou získat pouze přímo u vlastníka dané agendy - např. Katastrálního úřadu, Rejstříku trestů apod.).
Základní registry
(poplatek – 100,- Kč/první strana, 50,- Kč/další strana.
- Výpis údajů z registru obyvatel
- Žádost o změnu údajů v registru obyvatel (bez poplatku)
- Výpis o využití údajů z registru obyvatel
- Žádost o poskytnutí údajů třetí osobě (bance, pojišťovně aj.)
- Výpis údajů z registru osob (týká se podnikatelských subjektů)
- Žádost o změnu údajů v registru osob (bez poplatku)
- Veřejný výpis údajů z registru osob